Ассалямуалейкум! Құрбан айт намазынын сауабы мен бес уакыт намаздың қасиеттері туралы айтып берсениздер екен,Алла разы болсын!
Уа а'лейкумуссалам уа рахматуллаһи уа баракатуһ!!!1) Құрбан айт намазы оқу–уәжіп. Пайғамбарымыз (с.ғ.с) хадисінде: «Намаз парыз болғандарға айт намазын оқу уәжіп» - деген. Сондай – ақ, Сүйікті Пайғамбарымыз (с.ғ.с): "Біздің бұл күнде алғашқы жасайтын ісіміз - намаз оқу, сосын қайтып келіп, құрбанымызды шалу. Кімосылайістесебіздіңсүннетімізгеергені...", - деген.
2) Намаз - Аллаһ пен құл арасындағы байланыс негізі. Бес уақыт Намазды орнымен оқып, үлкен күнә жасамаған адамның кіші күнәлары кешірілетіні жайлы аяттар мен хадистер бар. Құранның көптеген жерінде «Намаз окыңдар және зекет беріңдер» - деп Намаздың өте маңызды парыз екендігін білдірген. Олардың кейбірі мыналар: «Барлық намаздарды және орта намазды сақтаңдар» («Бақара», 238-аят). «Расында намаз белгіленген арнайы уақыттарда парыз етілді» («Ниса», 103-аят). «Алайда олар барлық бұрыс діндерден бойын аулақ ұстап, шынайы түрде Аллаһқа құлшылық етуден, Намазды тұп-тура оқудан және зекет беруден өзге нәрсеге әмір етілмеген болатын» («Бәййәна», 5-аят). «Намазды толық оқыңдар...» («Хаж», 78-аят). «(Ей,МұхаммедІ) Саған уахи етілген кітапты оқып, намазды орында. Күдіксіз, намаз арсыздық пен жамандықтан тыяды» (Анкибут, 29/45). Хазіреті Пайғамбарымыз (с.а.у.) сахабаларға: «Сендердің араларыңнан бір адамның есігінің алдында өзен ағып, ол сол өзенге күніне бес рет шомылса, сол адамда кір қалатын ба еді?» - деп сұрағанда сахабалар: «Жоқ қалмайды», - деп жауап қайырады. Сонда Аллаһ Елшісі (с.а.у.):«Бес уақыт намазда да, судың кірді тазалайтынындай күнәларды тазалайды» (Бұхари, Мәуақит, 6; Муслим, Масажид, 283; Тирмизи, Әюәд, 80,90; Насаи, салат, 7.). Әнас (р.а.) жеткізген бір хадисте айтылады: «Миғраж түйінде Хазіретті Пайгамбарға (с.а.у.) елу уақыт намаз парыз етілген, кейін азайтыл беске түсірді. Сол кезде Аллаһ Тағала былай деді: «Ей, Мұхаммед' Менің сезім өзгермес. Бес уақыт намазда - сен үшін елу уақыт намаздың сауабы бар». Басқа бір хадисте былай дейді: «Үлкен күнә жасамаған адамды бес уақыт намазы мен жұма намазы, келесі жұмаға дейінгі жасаған күнәларынан арылтады» (Муслим,Таһарат, 14-15, Тирмизи, Мәуақит, 46; Ибн Мажә, Таһарат, 79, 106). Ақыретте адам баласы есепке тартылғанда,ең алдымен Намаз сұралады. Пайғамбарымыз (с.а.у.) былай дейді: «Адамдардың қиямет күнінде алғаш есепке тартылатын амалы мен іс-әрекеті - намаз». Ұлы Раббымыз хабардар бола тұра періштелеріне былай дейді: «Құлымның парыз намазына қараңдар. Оны толық орындаған ба, кемістігі бар ма»? Егер оның парыз Намаздары толық болса, Намаз сауабы толықтай жазылады. Егер парыз Намаздарында нұқсандық болса, Аллаһ Тағала былай дейді: «Құлым нәпіл (сүннет) намаздарын толық оқыған ба екен?» Егер ол сүннет Намаздарын толық оқыған болса, Аллаһ Тағала «Кұлымның нұқсан парыз Намаздарын нәпілдермен толтырыңдар», - дейді. Одан кейін парыз болған басқа амалдар да осылайша есепке тартылады» (Тирмизи, Салат /118). Адамды ең көркем түрде жаратып, жерді бесік, көкті шаңырақ, күнді шырақ етіп игілігіне ұсынған Ұлы Жаратушы адамға берген мұншалық ырыс-берекетінің қарымына шүкір етулерін қалайды. Намаз - күллі шүкірді қамтыған ғибадат.
Сонымен қатар, (хикмет) Намаздың бес уақыт болуында терең хикметтер бар. Мысалы, бамдат Намазы адамның өмірге жаңа туған сәби көзін еске түсіреді. Рауандап атқан таң сәбидің пәктігіне, жаңа оянып сайраған құстар сәбидің тәттілігіне, әсем тыныштық бейбіт өмірге ишарат етеді. Сондай-ақ, бесін Намазы адамның қырықтан асып, қынабынан шыққан қылыштай қылшылдап тұрған шағына ұқсайды. Намаздыгер уақытында күннің батысқа бет алуы адам ғұмырының сексенге келіп, селкілдеп таяқ ұстап, қабір атты төртінші әлемге бет алып, өмір кітабының ақырғы тарауын тауысуға айналып бара жатқан кезеңін еске түсіріп, адам баласын ойлылыққа шақырады. Ақшам Намазы болса, адам баласының бұл ғұмырдан өтіп, бейне бір өз қабірінің басында тұрып, «Аллаһ үшін не істедің, артыңда қандай өлмейтұғын із қалдырдың?» деп өзін-өзі сұраққа тартып жатқандай халді елестетеді. Ал құптанның қараңғылық қоюланып, тыныштыққа оранған мезгілі - беймәлім қабір әлемін еске түсіреді. Міне, осылай ойлаған әрбір мұсылман әрқашан Жаратушы Жаппар Неге іштей терең тағзым етіп, ақыретке қарай қадам басады.