ТАРИХ

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Ұлы жүздің Дулат тайпасы, Шымыр руынан, Бестерек ұрпағы-Райымбекұлы Мәдімар  бабамыз осынау ұлылар мекені болған киелі топырақта Оқын, Қортыс, Аханай, Байгелді, Сойылхас, Шәлке, Көшеней сында батырлар жанұшыра жаудан қорғаған көгілдір айдынды, көк майсалы мамыражай өлкеде дүниеге келген.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Қазақ елі егеменділік алып, тәу етер тәуелсіздікке қол жеткізіп, ата-бабамыз армандаған қазағымның өз салт-дәстүрі бен діні қанат жайып, белең ала бастады.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Беглеров Жұмаділ – 1909 жылы Жамбыл облысы, бұрынғы Свердлов (қазіргі Байзақ) ауданында, көп балалы отбасында дүниеге келген. Ерте жасынан ауыл молдаларынан дәріс алып, өз заманының көзі ашық, арабша жазу (төте жазу) сауаты бар жастарының бірі болған.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Күллі әлемді күркірете күңірентіп өткен, дүниежүзілік соғыстан кейін ел тұрмысының еңсе түзеуіне есті, парасатты ерлердің еңбегі мейлінше молынан сіңді. Сол ауыртпалықты кезеңде қайраткерлік сапада байқалып бар күш-жігерімен жұртқа ортақ жұмыстың жандануына өз ықтиярымен үлес қосқан, Байзақ ауданының Құрметті азаматы Дидарбеков Жапар 1925 жылы  Байзақ ауданы, қазіргі Аймантөбе ауылында дүниеге келген. 1942 жылдары Ұлы Отан соғысына қатысып, 1948 жылы елге аман есен оралған. 

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Бүгін, 10 тамыз – Абай күні. 2020 жылдың 5 тамызында Үкімет қаулысының негізінде 10 тамыз «Абай күні» деп аталатын мерекелік дата болып бекітілген еді, деп хабарлайды Egemen.kz.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Қазақтар ХІХ ғасырда ғана татар молдаларынан алған тәлімінен соң шын мұсылман болды немесе осыған дейін тәңіршілдік дінін ұстанған еді деген сандырақтарды айтып жүрген «оқымыстыларымыз» әлі де әлеуметтік желілерде кездеседі. Иә, тәңір діні пен несториандықты ұстанған ру-тайпалар болғандығын жоққа шығара алмаймыз. Бұлар бүкіл халыққа яки мемлекетке тән болған діни сенім емес. Көшпелі өмір сүру салтына негізделген оғыз-қыпшақ, қимақ, найман, керей мемлекеттері тұсындағы ру-тайпалардың арасында ондай сенімді ұстанғандардың болғандығы орта ғасырлық түрік, моңғол, араб жазба деректерінде кездеседі. Тарихшы, пәлсафашы, дінтанушы ғалымдарды алаңдатып келе жатқан мәселелердің бірі – қазақтың діни сенімі мен тарихы қандай деген сұрақ. Осы сұраққа нақты жауап таба алсақ, бүгінгі қазақтардың діни сенімі мен салт-дәстүрлері төңірегіндегі тартыстарға біршама тоқтау қойылып, діни төзімділікті қалыптастыру мәселесінде айтарлықтай ілгерушілік болар еді.