Сахаба Жәбир ибн Абдилланың айтуы бойынша Пайғамбарымыз (с.а.у.) құтпа оқып тұрғанда, Сүләйк ибн Ъамр әл-Ғатафани деген кісі кіріп келеді. Сонда Алланың елшісі оған: «Намаз оқыдың ба?» деп сұрайды. Әлгі кісі оқымағанын айтады. Сонда Алла елшісі: «Тұр да екі рәкәғат намаз оқы!», – дейді(Бухари – №930,931 хадис).
Алайда бұл хадис «имам құтпа оқып жатқанда, кешігіп келген кісінің екі ракәғат сәлем намазын оқуына болады» дегенге дәлел бола алмайды. Бұның бірнеше себебі бар: Пайғамбарымыздың бұл әмірі тек әлгі Сүләйк ибн Ъамр әл-Ғатафани деген кісіге ғана қатысты айтылған. Бұған дәлел келтірер болсақ, Даруқутнидің хадис жинағында келген бір риуаятта жоғарыда аты аталған сахаба Жәбир ибн Абдилла былай дейді: «Жұма күні Сүләйк әл-Ғатафани кіріп келді. Пайғамбарымыз (с.а.у.) оған: «Екі ракағат намаз оқы. Және мұндайды (намаз оқуды кейін) қайталама!», – дейді (Дарукутни – 2/328 бет, №1620 хадис). Яғни, Пайғамбарымыз әлгі сахабаға тек сол кезде ғана екі ракағат намаз оқуын айтып, кейінен имам құтпа оқып тұрғанда осылайша намаз оқуды қайталамауын әмір етіп тұр.
Толығырақ...