- НАСИХАТ
- ҚАРАЛДЫ: 2468
Қонақ пен рызық
Сахабалардың біреуі тым қонақжай болатын. Әйелі болса күйеуінің күнде қонақ ертіп келуін жақтырмайтын. Тіпті оңашада:
Сахабалардың біреуі тым қонақжай болатын. Әйелі болса күйеуінің күнде қонақ ертіп келуін жақтырмайтын. Тіпті оңашада:
Үйлену кезінде куәнің атқаратын қызметі – үйленуге қатысты ұсыныс пен мақұлдауды есту және түсіну. Сондықтан куәлардың бір жерде бірге болулары қажет. Бөлек жерлерде, яки бір жерде болумен қатар бірінің артынан бірі үйлену қалауларына куә болғандардың куәліктері жарамсыз болып табылады.
Иманға шақырғанда Пайғамбарымыз (с.а.с.) елмен қандай қарым-қатынас жасайтын еді? Ақ пен қара айқасып, бай мен кедей бақталасқан заманда ол адамдардың жүрегіне қалай жол тапқан? Осы мәселені айшықтап берсеңіз.
Әбу Ханифа Құран Кәрім мен пайғамбар сүннетінен кейін қияс (салыстыру тәсілі) және райды (негізгі дәлелдерді басшылыққа ала отырып ақылға жүгіну тәсілі) үкім шығаруда негізгі өлшемдердің бірі ретінде қолданған. Ғұламаның бұл ижтиһад ету тәсілін жете түсінбеген кейбір ғалымдар оны тұрпайы деп санады.
Ислам құқығында (Фиқһ) бойжеткеннің өз теңіне қосылуын «кəфаəт» деп атайды. Пайғамбарымыз (саллаллаһу алəйһи уə сəллəм) «Əйелдерді теңіне қосыңдар» деген. Демек, қызды ұзатпас бұрын күйеу жігіт қалыңдыққа тең бе, əлде емес пе, алдымен осыны анықтау қажет. Бұл дініміздің жаратылысы нəзік қыз балаға қорған болуының белгісі.
Бір кісі Сүлеймен пайғамбардың сарайына сәске уақытында есі шыға жүгіріп келіпті. Тығыз шаруасы бар екендігін айтқан ол, Сүлейменмен (а.с.) кездестіруді өтініпті. Дегбірі қашып өңі құп-қу болып кеткен оған Сүлеймен пайғамбар: