НАСИХАТ

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

1. Хайыз бен нифастан таза болу. Хайыз бен нифас жағдайындағы әйелдер уақыты өткеннен кейін оразаның қазасын өтейді. Бірақ бір адамның түнде немесе күндіз жүніп күйінде болуы, ораза ұстауына кедергі емес. Бірақ мүмкіндігіне қарай, ауыз бекітпес бұрын, ғұсыл алу – абзал.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Бірде зейнеткерлікке шыққан қариялар демалып, шетелді аралап қайтқылары келеді. Қартайған шағымызда ел аралап, жер көріп Европа, Америка секілді елдерді аралап қайтайық деседі. Содан барлығы жолға дайындалып, шетелге сапар шегеді. Европаға келісімен, қаладағы жетпіс бес қабатты қонақ үйге келіп, ең үстіңгі жағынан бөлме алады. 

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Тағылымы таңдай қақтырар бұл ғажап оқиға біз өмір сүріп отырған бүгінгі заманда қасиетті Сирия жерінде болған дейді. Бұл мұсылман мемлекетінде бүгінгі көңіл құлазытар аласапыран соғыстың басталмаған шағы болса керек. Сол араб елдерінде дін білімін алып келген жігіттердің аузынан естіген осы оқиғаны оқырмандарымызға баяндап өткенді жөн санадық...

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Күн бір немесе екі найза бойы көтерілгеннен бастап бесін намазына дейін оқылады. Найза бойы көзбен молжалдап алғанда үш метр шамасынша. Яғни, күн шыққаннан соң жарты сағаттан кейін оқуға болады. Бұл жөнінде, Зайд бин Арқам (р.а.): «Алла елшісі (с.ғ.с.) Құба тұрғындарына шыққан кезде олар дұха намазын оқып жатқан, сонда «Бұл тәубе етушілердің намазы, түйенің ботасына сәске ыстығы тиген кезде оқылатын[1]»,-деген.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Адам баласы бойындағы жаман мінез-құлықтар мен қасиеттерден арылмай тұрып, жақсылыққа жете алуы мүмкін емес. Дегенмен, кез келген жақсылықты бастамас бұрын Аллаға ұнамай қалудан сақтанған жөн.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Кез келген жанның бойында жақсы-жаман қасиеттер бір арнада тоғысқанымен, ол жамандықтан гөрі жақсылыққа бір табан жақын болып келеді екен. Бұл – Алла тағаланың азабынан гөрі мейірімінің басым болуымен түсіндіріледі. Жаратушымыздың бір сипаты осылайша құлдарында да көрініс тапқан деп айтуға болады.