НАСИХАТ

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

- Аға темекіңіз бар ма?
- Жоқ, оны не үшін шегесің? Харам емес пе?
- М.м. Білмеймін не үшін шегітінімді, ал харамдығын қайдан білесіз?
- Бір сәт тыңда ендеше. Әл-қисса:

Исламның алғашқы үш кезеңінде темекі деген нәрсе
жоқ болатын. Ол алғаш рет XVI ғасырда пайда бола
бастаған. Темекі Ислам әлеміне әсер ете бастағанан бастап
бұл туралы әр ғасырдың мүштәһид ғұламалары өз пікірін
білдірген. Ендеше осылардың көзқарастарын үшке бөліп
қарауға болады.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Жақында «Дін мен дәстүр» атты бір кітап қолыма түсті. Атауы назарымды аудартты. Алғашқы бетіне Бас мүфти Ержан қажы Малғажыұлының бастамасымен деп жазып қойыпты. Сүйсініп қалдым. Әдетте, қарттық меңдеткен, жасы 80-ге келіп, жанары суала бастаған адамның кітапқа көңілі ауа бермейді. Сонда да, қайратымды жинап қырықтың қырқасында Бас мүфти болған жігіттің бастамасына «біздер айтқан «бір кем дүниені» бүтіндеп алатындай ой мен таным бар ма?» деп толғандым.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Суды түйе сияқты бір демде ішпеңдер. Екі-үш рет деммен бөліп-бөліп ішіңдер. Су ішкен кезде «Бисмиллаһ» деп айтыңдар. Ішіп болған соң Аллаһ Тағалаға шүкіршілік айтыңдар» (Тирмизи).

«Су ішкенде суы бар ыдысқа үрлемеңдер» (Бухари).

Абдуллаһ ибн Омар жеткізеді: «Аллаһ елшісі (с.а.у.) қой секілді жатып еріндерімізбен су ішуге тиым салды. Сондай-ақ бір алақанмен алақандап су ішуге де тиым салды. Ол: «Біреу ит сияқты суды еріндерімен ішуші болмасын! Аллаһтың қаһарына ұшыраған ел сияқты бір қолымен де ішпесін. Суды шайқамай түнде ішпесін. Ал егер аузы жабық болса шайқамай іше берсін» (Ибн Мәжә).

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Пайғамбарымыз аләйһис-салату уәс-сәләмнің бір күні

Жетінші бөлім

«Аллаһ пен ақыретке иман келтірген адам ішімдік ішпесін.
Аллаға және ақырет күніне сенген адам арақ-шарап қойылған дастарханға отырмасын» (Табарани).

Арақ-шарап қойылған дастарханда отыруға болмайды. Ішпесе де солардың ішкеніне мәз болып, ырзалық білдіріп отырса үлкен күнәға қалады. Бірақ бұл жерде мынадай сауал туады. Біздің ел Ресей мен Совет үкіметі деген тажалдық қармақтан жаңа ғана құтылған халық. Елімізде әлі күнге дейін ішімдік тұрмақ тілі кәлимаға келмей жүрген қаншама адамдар бар.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Е, е адам баласының жаратылыс мақсаты Аллаға құл болу, құлшылық қылу, дұға қылу. Дұға қылу демекші Алла Құранда: «Егер дұғаларың болмаса Раббым сендерді не деп бағаласын?» дейді. Қай пенде өзінің дұғасын қабыл болмауын қалайды дейсіз? Бірақ ғалымдар дұғаның қабыл болуын кейбір шарттарын айтқан. Соны тілге тиек ете кетейік.

1. Дұғаны Аллаһ Тағалаға мадақ пен тәсбих-пәктеу арқылы бастау.
2. Жасаған күнәларына тәубе етіп, Хақтан кешірім тілеп, истиғфар ету.
3. Дұғаның әуелі мен басында Пайғамбарымызға салауат айту. Өйткені айтылған салауаттар Пайғамбарымыз үшін жасалған дұға болғандықтан, Аллаһ оны қабыл етеді. Қабыл етілген екі дұғалы салауаттың ортасында айтылған тілек те қабыл болуы мүмкін. Пайғамбарымыз: «Аллаһтан тілек тілегенде маған салауат айтыңдар. Өйткені, Аллаһ Тағаладан екі тілек тілегенде бірін қабыл етіп, бірін қабыл етпей қоймайды. Ол – жомарт иесі» дейді.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Сахаба Жәбир ибн Абдилланың айтуы бойынша Пайғамбарымыз (с.а.у.) құтпа оқып тұрғанда, Сүләйк ибн Ъамр әл-Ғатафани деген кісі кіріп келеді. Сонда Алланың елшісі оған: «Намаз оқыдың ба?» деп сұрайды. Әлгі кісі оқымағанын айтады. Сонда Алла елшісі: «Тұр да екі рәкәғат намаз оқы!», – дейді(Бухари – №930,931 хадис).

Алайда бұл хадис «имам құтпа оқып жатқанда, кешігіп келген кісінің екі ракәғат сәлем намазын оқуына болады» дегенге дәлел бола алмайды. Бұның бірнеше себебі бар: Пайғамбарымыздың бұл әмірі тек әлгі Сүләйк ибн Ъамр әл-Ғатафани деген кісіге ғана қатысты айтылған. Бұған дәлел келтірер болсақ, Даруқутнидің  хадис жинағында келген бір риуаятта  жоғарыда аты аталған сахаба Жәбир ибн Абдилла былай дейді: «Жұма күні Сүләйк әл-Ғатафани кіріп келді. Пайғамбарымыз (с.а.у.) оған: «Екі ракағат намаз оқы. Және мұндайды (намаз оқуды кейін) қайталама!», – дейді (Дарукутни – 2/328 бет, №1620 хадис). Яғни, Пайғамбарымыз әлгі сахабаға тек сол кезде ғана екі ракағат намаз оқуын айтып, кейінен  имам құтпа оқып тұрғанда осылайша намаз оқуды қайталамауын әмір етіп тұр.