Бұл бөлімде біз имам әл-Махдидің келуіне деген нанымның сенімді Сүннетте негізі бар екендігін дәлелдейтін, танымал сүннеттік жинақтардағы бірнеше хадистерді келтіреміз. Оның келуі туралы хадистердің тауаттур дәрежесіне жеткенін көрсетеді.
Бұл бөлімде біз имам әл-Махдидің келуіне деген нанымның сенімді Сүннетте негізі бар екендігін дәлелдейтін, танымал сүннеттік жинақтардағы бірнеше хадистерді келтіреміз. Оның келуі туралы хадистердің тауаттур дәрежесіне жеткенін көрсетеді.
Имам әл-Махди Шығыстан шығады, Ибн Маджа жинағындағы хадисте былай көрсетілген: «Және де сендердің қазыналарыңның қасында үшеу шайқасады, әрқайсысы да халифтің ұрпағынан болады, бірақ ешбірі жеңіске жетпейді, ал содан кейін Шығыстан қара тулар көрінеді, олар сендермен осыған дейін ешкім соғыспағандай соғысады, сосын сендер оны көресіңдер әрі оған ант бересіңдер, өйткені бұл Алланың халифі — әл-Махди болады».
Оның есімі Алла Елшісінің (ﷺ) есімі сияқты, ал әкесінің есімі Алла Елшісінің (ﷺ) әкесінің есімі сияқты болады, яғни оның есімі Мұхаммед немесе Ахмад ибн Абдулла болады.
Уақыттың соңында әһлү әл-бейттен бір адам пайда болады, ол әділетсіздік пен өтірікке батқан әлемді әділдік пен адалдыққа толтыратын болады.
Қиямет күнінің бірінші үлкен белгісі пайда болысымен, басқалары лек-легімен бірінен соң бірі тез болады. Ат-Табарани «Әл-Аусатта» Әбу Хурайраның (р.а.) Алла Елшісінің (ﷺ) былай айтқанын жеткізген: «Алқадағы ұсақ моншақтардай күндер бірінен соң бірі болатын болады».
Риуаяттардағы қайшылықтарға бола ғалымдар бұл оқиғалардың орын алуын – қай белгі бірінші, ал қайсысы – соңғы болатынының реттілігі турасында әртүрлі пікірді ұстанады.