- НАСИХАТ
- ҚАРАЛДЫ: 4130
Тазалықтан тән де, жан да жасарады.
Қоғамның тазалығы әрбір адамның өзінің жеке тазалығына мән беруінен басталады. Тазалық дегенде моншаға кіріп шығуды, ғана түсініп қалмайық. Әр нәрсенің тазалығы бар.
Қоғамның тазалығы әрбір адамның өзінің жеке тазалығына мән беруінен басталады. Тазалық дегенде моншаға кіріп шығуды, ғана түсініп қалмайық. Әр нәрсенің тазалығы бар.
Менің әкем балдақпен жүреді. Әкем — балдақты адам. Мен оған еш намыстанбаймын. Бір-бірімізді жетектеп жүріп, өмір қиыншылықтарын бірге жеңіп келеміз.
Тәртіпке бой ұсыну үш жолмен келеді; Бірінші: الخوف (әл-хауфу ) - қорқумен. Қорқудың белгісі харамнан сақтану; Екінші: الرجاء (әр-Рожа) - үміттенумен. Үміттің белгісі-құлшылыққа қызығушылығын арттыру. Үшінші: الحب (әл-Хуббу)-жақсы көрумен. Жақсы көрудің жолы-сағыныш және Аллаға қайту.
Жаппар бин Әбу Тәліптің ұлы Абдуллаһ ыстық күндердің бірінде құрма ағаштар бағына түсіп, ағаштардың көлеңкесінде отырады. Сол бақта қызмет еткен бір құлға түскі ас ретінде 3 тілім нан берілгенін көреді. Құл нанды ауызына салайын деп тұрғанда алдынан аш бір ит шығады. Құл қолындағы нанды иттің алдына қояды. Ит нанды бір мезетте жеп қояды.
Жасыл шырша жылайды, Көздің жасын бұлайды. Менің діңім кесіліді,Өзі дінін өшірді, Ұмытты олар Құдайды.
Әсілі, кешірім сұрауды әдетке айналдырған дұрыс. Ғайбаттаушы ғайбатталған адамға жағдайды айтып, кешірім сұрауы керек. Мысалы, «сені ғайбаттадым, кешір» деп, мүмкін болса, болған жай айтылады. Егер жағдайды баяндау барысында айтылған сөздер өткенді еске салып кісінің жүрегін қайта жаралайтын болса, онда тек «ақыңды кеш» деп, кешірім сұраған жөн.