Ханафит мәзһабы ғалымдарының және бірнеше шафиғи ғалымдарының пікіріне сәйкес, дәрет алғанда мойынның артқы жағы мен желкені сипау (мәсих тарту) мустаһаб (дұрыс) деп саналады.
Ханафит мәзһабы ғалымдарының және бірнеше шафиғи ғалымдарының пікіріне сәйкес, дәрет алғанда мойынның артқы жағы мен желкені сипау (мәсих тарту) мустаһаб (дұрыс) деп саналады.
6. Әбу Зарр әл-Ғифари (р.а.): үлкен жүректі, адамгершілікті адам
Ол үлкен сахабалардың бірі еді, дінге берілгендігімен және кедейлерге деген қамқорлығымен танымал болған. Оның толық есімі Жундаб ибн Жунад, өзі Ғифар тайпасынан шыққан.
Етеккір (хайыз) мен босанғаннан кейінгі тазару (нифас) фиқһын білу мұсылманның күнделікті өмірінде болып жататын көптеген жағдайларда қажет, ал ажырасу – ерекшелік емес. Егер адамдар етеккір фиқһын түсінбесе, олар ажырасуға болмайтын кезде ажырасып кетуі мүмкін немесе, керісінше, заңдастырылмаған неке құруы мүмкін.
Біз, Алла разылығы үшін, намаз оқимыз, Рамазан айында ораза ұстаймыз, зекет береміз, қажылыққа барамыз. Сонымен қатар, біз тағы да бір маңызды дүниені ұмытпауымыз керек – ол басқа адамдарды Исламға шақыру. Бұл Алла дініне деген зор маңызды үндеу Қасиетті Құранның көптеген аяттарында айтылады:
Әлдебір мәселені зерттегенде, оны екі көзқарас турасынан қарастыру қажет: аталмыш мәселенің ислам құқығы шарттарына сәйкестігі көзқарасы турасынан және тақуалық көзқарасы, яғни «такуа» турасынан.
5. Аммар ибн Ясир (р.а.): Пайғамбарымыздың (ﷺ) өзі бұл адамның шахид болатынын алдын-ала айтқан екен