НАСИХАТ

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Тәуәссулдің сөздік мағынасы «белгілі бір нәтижеге қол жеткізу үшін қандай да бір себеп, құрал қолдану» дегенді білдіреді. Мысалы, бір жерге бару үшін көлік қолдану да тәуәссулге жатады. Ал шариғатта тәуассул деп: «Дұғаның қабыл болуы үшін Пайғамбарымыздың (с.а.у.) немесе басқа бір аса тақуа адамның құрметін себепкер етуге айтылады. Мысалы, «Уа, Алла Тағалам, соңғы пайғамбар әрі сенің сүйікті құлың Мұхаммедтің (с.а.у.) құрметіне менің мына дұға-мінәжаттарымды қабыл ала гөр» деп тілек тілеу секілді. Шариғатта тәуассулдің басқа да түрлері бар. Оны төменде арнайы түсіндіреміз.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Адамның табиғаты жаратылысынан мәңгілікке құштар. Әу бастан пенде солай жаратылған. Ішкі дауысы ылғи да Мәңгілікті күбірлеп тұрады. Өзін өмір бақи өлмейтіндей көреді. Осыдан-ақ мәңгілік өмірдің бар екендігінің ақиқаттығы айқындала түседі.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Тарихта адами болмысына рухани кемелдігі жарасып, тән сұлулығын жан сұлулығымен ажарландыра түскен тұлғалар некен-саяқ. Сондай ғажап тұлғаның бірі әрі бірегейі – Мұхаммед Мұстафа (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) болғаны белгілі. Аллаһ тағаланың ерекше сүйіп жаратқан пендесінің қай қырына көз салсаңыз да, таңғы шықтай мөлдірлігі мен періштедей пәктігіне куә боласыз. Көркемдігіне көз тойдырып, көңіліңіз тебіренеді. Кір шалмаған жан айнасына үңілгенде, ақыл-парасатына жығылып, Пайғамбарлығын мойындай түсесіз. Бойдағы қасиеттерінің әрбірі әлемге ұстаз ретінде келген жанның үлкен өнеге, мол тәрбие егесі екенін аңдатуда.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Кезінде бір дана кісі: «Ана бір қолымен бесікті тербетсе, екінші қолымен әлемді тербетеді» деген. Мұның мәні терең. Бүгінгі жас қыздар мен бойжеткендер ертеңгі ана, бір-бір отбасының тәрбиешісі. Сондықтан сол арулардың инабатты, ибалы, иманды болуы аса қажеттілік. Бұл күндері мешіттер жанындағы сауат ашу курстарында білім алып жүрген қыз балалар да, егде тартқан аналар мен әжелер де аз емес. Солардың қаншасын көрдік, сұхбаттастық, имани ілім алып жүргеніне бәрі де қуанышты.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Азғындық. Ұятсыздық. Намыссыздық. Осындай ауыр сөздер бүгінгі таңда кей адамдарға әсер етуден қалған секілді. Болмаса, бөтен әйел мен бөтен еркектің зина жасауы азғындық, арсыздық екені аз айтылып жүрген жоқ. Амал нешік, күйеуінің немесе әйелінің жеңіл жүріске салынғанын айтып шағым жасаушылар толастар емес. Бізді жаратқан, жоқтан бар еткен Алла Тағаланың сөздеріне бір рет терең ой жүгіртіп көрейікші. Қасиетті бір аятта былай делінеді: «Зинаға жоламаңдар! Ол – ұятсыздық, арсыздық және өте нашар жол» («Исра» сүресі, 32-аят). Тағы бірінде Жаббар иеміз былай деп баян етеді: «(Уа, Мұхаммед!) Мүминдерге жеткіз. Олар арам нәрсеге қарамасын және әурет мүшелерін арам істен қорғасын». («Нұр» сүресі, 31-32- аяттар)

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Иман мен көркем мінез әрқашан да адамды ақиқатқа жетелейді. Абайдың қара сөз бен өлеңдерін терең барлап қарасаңыз, оның осы ақиқатқа шақырғанын – діттеген межесі мен аңсаған арманы осы екені аңғарасыз. Сол себепті Абай әуелі иман, дейді. Абайда иман – Аллаһтың шәриксіз, ғайыпсыз бірлігіне, барлығына және Хазіреті Мұхаммед арқылы жіберген жарлығы мен білдіргеніне мойын сұнып иман ету. Яғни, Ұлы Жаратушының ешқандай серігі болмағанына, оның жалғыз екеніне, бастауы мен соңы болмаған, мәңгі бар екеніне, одан әрі өз елшісі арқылы бізге кітап жібергеніне қалтқысыз сену. Бірақ, Абай иманды екіге бөледі. Бірі – яқини иман, бірі тақлиди иман.