Әйел адам үйде жалғыз болғанда немесе махрам емес болып саналатын бөтен еркектер болмағанда, орамал тақпай, өз қалауы бойынша киіне алады. Бұл күнә болып табылмайды, сондықтан бұл жағдайда орамал тағуға мәжбүрлеу жарамайды әрі дұрыс емес.
Әйел адам үйде жалғыз болғанда немесе махрам емес болып саналатын бөтен еркектер болмағанда, орамал тақпай, өз қалауы бойынша киіне алады. Бұл күнә болып табылмайды, сондықтан бұл жағдайда орамал тағуға мәжбүрлеу жарамайды әрі дұрыс емес.
Дәрет алудың бір парызы басқа мәсих тарту екені белгілі. Мәсих — басты суланған қолмен сипауды білдіреді. Ал ғұсыл алу кезінде басты толығымен жуу қажет.
Біздің асыл дініміз Исламның таңғажайып ерекшеліктері аз емес және өміріміздің барлық жағын үйлесімді түрде қамтиды. Жақсылықты дәріптеп, күллі жаманшылық атаулыдан тыйып отырады. Ислам қасиетті адами мәртебеге лайық болатын жолды көрсетеді, мысалы, құлшылықта, өзге адамдармен қарым-қатынас жасауда, жеке басымыздың ісінде, сондай-ақ, ас қабылдау мәдениетінде.
Қасиетті Құранда Алла Тағала былай айтқан: «Жұмақтағылар, тозақтағыларға: «Раббымыздың бізге уәде еткенін тура таптық. Сендер де Раббыларыңның уәде еткенін тура таптыңдар ма?»,- деп айғайлайды. (Олар): «Әрине» дейді. Сонда олардың араларында бір айғайшы: «Алланың қарғысы залымдарға» деп айғайлайды» (7:44).
Бүгін біз сіздермен қажылықтың сыйы жөнінде әңгіме өрбітпекпіз. Әбу Хурайра (р.а.) Алла Елшісінің (ﷺ) былай айтқанын келтірген: «Алла қабыл еткен қажылықтың сыйы - Жұмақ» (Бұхари, Мүслим). Алайда алдымен қажылық қабыл болынуы тиіс.
Алла Елшісі (ﷺ) былай айтқан: «Өзіңе пайда беретін нәрсеге талпын, Алладан көмек сұра, еңсеңді түсірме. Ал егер бір нәрсеге ұшырасаң: «Егер мен басқаша жасағанда ғой!» - деп айтпа, алайда былай айт: «Бұл Алланың жазмышы, Оның қалауы болды», «егер» деген сөзің шайтанның істеріне жол ашып береді» (Мүслим).