Ресейде халал индустриясы қарқынды дамып келеді. Атап айтқанда, халықтың 25 пайызы қаптамасында осы белгі бар ет өнімдерін сатып алса, 19 пайызы халал өнімдерін кейде, қалғаны жиі немесе үнемі сатып алады.
Мұндай деректерді ORO маркетингтік зерттеу агенттігі ұсынады, оның нәтижелері Sostav порталының иелігінде. Сарапшылардың пікірінше, халал азық-түлік өнімдерінің танымалдылығы олардың жоғары сапасы мен үлкен әлеуеті туралы айтады, сатып алушылардың дініне қарамастан. Еділ бойында, әсіресе Татарстанда халал өнімдері ең танымал.
Оларды респонденттердің 77 пайызы таңдайды. Екінші орында халалды халықтың 37 пайызы сатып алатын Мәскеу нарығы. Мұндай өнімдерге ең аз сұраныс Қиыр Шығыста, оның үлесі небәрі 9% құрайды. Тұтынушылардың көпшілігі халал ет немесе тартылған ет сатып алады, олардың үлесіне респонденттердің 21%, шұжық өнімдерінің 21%, тұшпара 15% келеді. Сонымен қатар, сарапшылар халықтың табысы мен «халал» сатып алуға деген құлшынысының арақатынасын атап өтеді. Ауқатты азаматтардың арасында халал өнімдерді халықтың 23 пайызы таңдаса, кедейлер арасында олардың үлесі 4 пайызды құрайды.